پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4065
-
الف
+

اکران «ماندوو» به مشهد و اصفهان و بابل رسید

فیلم سینمایی «ماندوو» به کارگردانی ابراهیم سعیدی در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «ماندوو» به کارگردانی ابراهیم سعیدی در پردیس سینمایی هویزه در مشهد، در سینما سوره اصفهان و در سالن «هنر و تجربه» بابل به نمایش در می‌آید.

به گزارش آی‌فیلم، اکران فیلم سینمایی «ماندوو» (خسته) MANDOO به کارگردانی ابراهیم سعیدی در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در سینماهای مختلف کشور ادامه دارد و این اثر سینمایی در روزهای آینده در پردیس سینمایی هویزه در مشهد، در سینما سوره اصفهان و همچنین در سالن «هنر و تجربه» بابل روی پرده می‌رود.

«ماندوو» نخستین ساخته ابراهیم سعیدی در آخرین نمایش خود در ساعت ۱۷ روز گذشته ‌شنبه ۲۰ خرداد ماه جاری در سینما فرهنگ و در ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی کورش در تهران روی پرده رفت.

این فیلم همچنین در ساعت ۲۲ امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه در پردیس سینمایی کورش در تهران و نیز در ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در پردیس سینمایی هویزه در مشهد به نمایش در خواهد آمد.

روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه جاری روز شلوغی برای «ماندوو» و ابراهیم سعیدی است؛ این اثر سینمایی در ساعت ۱۵ در موزه سینما، در ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کورش در تهران، در ساعت ۱۵ در سینما سوره اصفهان و همچنین در ساعت ۱۷ در سالن «هنر و تجربه» بابل به نمایش در می‌آید.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر